Friday 22 November 2013

Press Conference

     On the 1st of November I was made a great honor. My new club, ASC Corona, called a press conference to officially present me as the signing for the ski team. This is the first time something like this was ever done for a alpine skier in Romania. Only thing left to do now is not to let them down. More motivation. I like it. Thanks to the club and to the journalists present. Alpine skiing deserves this kind of attention. http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=sport&s_id=131569&Corona-va-avea-un-schior-alpin-la-JO-de-iarna-de-la-Soci .I apologize for putting only the link from Monitorul, there are many others.




     Pe 1 Noiembrie am avut parte de o mare onoare. Noul meu club, ASC Corona, a organizat o conferinta de presa in care am fost prezentat oficial ca noul membru al clubului de schi alpin. Este pentru prima oara cand un schior alpin din Romania are parte de asa ceva. Tot ce ramane de facut este sa nu dezamagesc. Mai multa motivatie. Imi place. Multumesc clubului si jurnalistilor prezenti. Schiul alpin merita aceasta atentie. Imi cer scuze ca pun linkul doar de la monitorul, sunt multe altele. http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=sport&s_id=131569&Corona-va-avea-un-schior-alpin-la-JO-de-iarna-de-la-Soci.


No comments:

Post a Comment