Monday 22 June 2009

The Season ... 09 - 10

In cariera mea, sezonul care urmeaza este mai important decat cel ce a fost. In consecinta trebuie sa am rezultate mai bune pentru a intrece realizarile predecente. Obiectivele mi le fac la finalul sezonului (aprilie) iar pregatirea incepe la 2 saptamani dupa ce inchei acesta. Acest sezon am inceput cu un pas in spate. La finalul lunii marite am fost diagnosticat cu Hernie Discala Lombara, care la varsta de 18 ani este ceva aproape netinalnit. Drept urmare pregatirea mea (pregatire fizica generala) a inceput dupa aproximativ 2 luni mai tarziu, care pe undeva pe parcurs trebuie recuperate. In sezonul precedent am invatat multe. Iar aceste 2 luni de pauza mi-au prins exatraordinar de bine pentru partea psihica. Cel putin asa simt. Voi afla cat de curand.


Acestea fiind spuse, a inceput cel mai important sezon din cariera mea... THE SEASON 2009-2010...tineti-mi pumnii !

No comments:

Post a Comment