Prin toată
experiența acumulată în sportul de performanță, cât și prin cunostințele dobândite
în cei 3 ani de facultate în Marea Britanie, am încercat să creionez un proiect
pe termen scurt, mediu și lung. Scopul principal acestui proiect este de a
creea o schimbare de atitudine asupra sportului de performanță prin creșterea
popularității schi-ului de performanță din România. Un alt obiectiv este promovarea
schi-ului ca sport de masă și ca un sport accesibil și ușor de practicat pentru
toate segmentele de vârstă. Proiectul
meu se bazează pe 3 piloni:
I.
Dezvoltarea Brand-ului AIV
II.
Creșterea popularității schiului în Brașov:
sport de masă și profesionist
III.
Importanța „Educației Duale”: sport și școală
I. Dezvoltarea
Brand-ului AIV
Pentru început doresc sa creez alături de partenerul meu care se ocupa de
partea de Marketing și Comunicare o strategie profesionistă de marketing, prin
care sa integrăm toate medile de comunicare folosite până acum(Facebook, Blog) cu
noi căi de comunicare pe care vrem să le dezvoltăm: Twitter, Instagram, Wikipedia,
Snapchat etc cu un conținut editorial adaptat acestor medii de comunicare. Strategia își propune în primul rând să
creeze o imagine unitară și bine pozitionată a atletului Achiriloaie Ioan
Valeriu prin brand-ul AIV. În al treilea
rând strategia dorește să acopere cât mai fidel evenimentele din sezonul
competițional și nu numai, prin transmiterea de mesaje personalizate pentru
fiecare din segmentele pe care vrem să le atingem Nu în ultimul rând obiectivul nostru este
dezvoltarea unei identități vizuale a brand-ului AIV, pe care să o folosim în
comunicarea integrată.
Scopul principal al dezvoltării acestui brand este de a crește
marketabilitatea „produsului Achiriloaie Ioan Valeriu” prin brand-ul AIV pentru
a atrage mai mulți și mai importanți stakeholderi lângă acest proiect. Dorim să
fim capabili să oferim beneficii relevante pentru partenerii noștri, care să îi
ajute spre îndeplinirea obiectivelor lor.
Pe lângă cele menționate mai sus, dorim să aducem langă noi și o comunitate
de jurnaliști, televiziuni, ziare și site-uri care să transmită mai departe
mesajele noastre și să ne ajute la consolidarea brand-ului AIV.
II. Creșterea popularității schiului: sport de masă și profesionist
La acestă parte este necesară o colaborare între mai multe entități din
orașul Brașov și brand-ul AIV. Un rol important îl au clubul ASC Corona Brașov,
Primăria Municipiului Brașov dar și firmele din județul Brașov care au ca
obiect de activitate sportul, în special cel de iarnă. Există un potențial
ridicat, deoarece Brașovul are între 3 și 4 luni de zăpadă pe an, are un Liceu
cu Program Sportiv și o tradiție importantă în sportul de performanță.
Concret, noi venim cu “know how-ul” asupra fenomenului și ceilalți parteneri
creează oportunitățile de promovare a schi-ului, atât ca sport de masă cât și
ca sport de performanță. Un prim pas
l-am făcut noi prin lansarea unei campanii pe blogul meu, cu numele „Știi că ești
schior când.....”
III. Importanța “Educației
Duale”
O temă foarte actuală și extrem de importantă la nivel european este „Educația Duală” . După cum am mai menționat
și mai sus, experiența de la facultatea din Coventry mi-a schimbat radical
viziunea asupra sportului și asupra vieții în general.
Cred foarte mult în acest concept care alătură sportul de performanță cu un
nivel de educație ridicat. Deoarece în România se face o diferențiere între
sport și scoală, există o oportunitate mare de reușită a unui proiect care
promovează aceste valori. Prin exemplul meu putem să schimbăm mentalități și să
atragem atenția asupra unei probleme grave din România anului 2016: ce fac după
ce am încheiat cariera de sportiv profesionist? O colaborare între înstitutii
de învățământ și brand-ul AIV poate să transmită importanța acestor idei direct
câtre cei vizați, cu un cost relativ mic pentru toți stakeholderii implicați.
#AIV #theproject #blizzard #OG2018
Follow our journey through the
2016 season!
Twitter: https://twitter.com/Ioan_Valeriu
Instagram: https://www.instagram.com/aivspeed/
No comments:
Post a Comment